أَیْنَ الْحَسَنُ أَیْنَ الْحُسَیْنُ؟ أَیْنَ أَبْناءُ الْحُسَیْنِ؟

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُكَ

أیْنَ الْحَسَنُ؟ أَیْنَ الْحُسَیْنُ؟ أَیْنَ أَبْناءُ الْحُسَیْنِ؟

حسن کجاست؟ حسین کجاست؟ فرزندان حسین کجایند؟

Where is Hasan? Where is Hussein? Where is the sons of Hussein?

مطالب این وبلاگ با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) میباشد

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم وَ فَرَجَنٰاٰبِهِم
به حق حضرت زینب کبری (س)


التماس دعای فرج
اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْـخَـفـآءُ

برای دیدن در اندازه بزرگتر روی عکس کلیک کنید

طبقه بندی موضوعی

همه حرفمون خدا همینه : غلط کردیم نفهمیدیم

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

 

بابا من دعام دیگه نمیگیره
اگه میگرفت این همه گفتیم
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
یه چیزی میشد


یه چیزی این وسط خراب شده ، این دل دیگه
خدایا اون گناهه رو ببخش که نمیزاره
ببین راهش اینه عزیز من

گناه نکردنه


بابا مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان


ما باید اشک بریزیم اقامون برسه
او داره برا ما اشک میریزه
بی انصافی ، ولله بخدا بی انصافیه
مگه غیر از ماها کیو داره


همه حرفمون خدا همینه
غلط کردم نفهمیدم
نمیخواستم گناه کنم ، دوستم هم نداشتم


بعداز گناهم ناراحت شدم
خودت شاهدی


خدایا ارادشو ندارم هی میخواما
بابا این لامصب شیطون نمیزاره

خدایا کمکم کن ، بزار برسیم بهش


إلَهِی أَسْتَغْفِرُکَ ، اسْتِغْفَارَ إِقْرَار

خدایا درخواست آمرزش مى‏کنم‏ ، آمرزش اقرار

أَسْتَغْفِرُکَ ، اسْتِغْفَارَ إصرار

درخواست آمرزش مى‏کنم‏ آمرزش اصرار

أَسْتَغْفِرُکَ ، اسْتِغْفَارَ حَیَاءٍ

درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش شرمسارى

أَسْتَغْفِرُکَ ، اسْتِغْفَارَ رَجَاءٍ

درخواست آمرزش مى‏کنم،آمرزش امیدوارى

أَسْتَغْفِرُکَ ، اسْتِغْفَارَ إِنَابَۀٍ

درخواست آمرزش مى‏کنم ، آمرزش بازگشتن

أَسْتَغْفِرُکَ ، اسْتِغْفَارَ التَّوْبَۀُ

درخواست آمرزش مى‏کنم ، آمرزش توبه

أَسْتَغْفِرُکَ ، اسْتِغْفَارَ هَارِبٍ مِنْکَ إِلَیْکَ

درخواست آمرزش مى‏کنم ، آمرزش گریزان از تو به سوى تو

اغْفِرْ لَنا یا اَرْحَمَ الرّاحِمین

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

تعجیل در فرج

حضرت صاحب الزمان(عج)

قطب عالم امکان

صـلـــوات

منبع: جنبش مصاف www.masaf.ir

 

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 

به حق حضرت فاطمه زهرا(س)

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی