أَیْنَ الْحَسَنُ أَیْنَ الْحُسَیْنُ؟ أَیْنَ أَبْناءُ الْحُسَیْنِ؟

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُكَ

أیْنَ الْحَسَنُ؟ أَیْنَ الْحُسَیْنُ؟ أَیْنَ أَبْناءُ الْحُسَیْنِ؟

حسن کجاست؟ حسین کجاست؟ فرزندان حسین کجایند؟

Where is Hasan? Where is Hussein? Where is the sons of Hussein?

مطالب این وبلاگ با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) میباشد

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم وَ فَرَجَنٰاٰبِهِم
به حق حضرت زینب کبری (س)


التماس دعای فرج
اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْـخَـفـآءُ

برای دیدن در اندازه بزرگتر روی عکس کلیک کنید

طبقه بندی موضوعی

رحم مادر - دنیا - آخرت + دانلود

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ق.ظ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

 

رسول الله(ص) فرمودند: مثل این دنیا به دنیای آخرت؛ همانند بدنیا آمدن نوزاد از رحم مادر است

 

 

 

من به شخصی گفتم نماز بخوان و در زندگی و کارت واقعا بهش عمل کن تا در برزخ و دنیای اخرت چشم داشته باشی و  بتوانی ببینی؟
آن شخص گفت یعنی چه؟ این چرندیات چیه که میگی؟

گفتم به قران و سخنان ائمه(ع) عمل کن تا در دنیای آخرت دست و پا داشته باشی تا بتوانی راه بروی و ناتوان و علیل نباشی؟
آن شخص گفت توانایی دیدن و راه رفتن و دست و پا داشتن چه ربطی به نماز و زکات و احکام دین دارد؟

 

در جوابش حدیثی از رسول الله(ص) برای او نقل کردم
البته قریب به مضمون
که از رسول الله(ص) خواستن برایشان مثالی بزند از رفتن از این دنیا به دنیای آخرت
رسول الله(ص) فرمودند: مثل این دنیا به دنیای آخرت؛ همانند بدنیا آمدن نوزاد از رحم مادر است

 


فرض میکنیم میتوانیم با جنینی که چند روز دیگه بدنیا می اید صحبت کنیم

چند سوال از جنین میکنیم
خانم یا آقای جنین، سلام علیکم

 

سوال اول:
این دماغ به چه درد شما میخوره؟ آیا میدونی در دنیای بعداز رحم به درد شما خواهد آمد؟
جواب جنین: من که در یک مایع معلق هستم و فکر کنم این عضو اصلا به کار من نمیادو بی مصرف بوده برام و قطعا بدردم نمیخوره

 

سوال دوم:
این چشم چیه و به درد چیه شما میخوره؟ آیا میدونی در دنیای بعداز رحم به درد شما خواهد آمد؟
جواب جنین: نمیدونم چیه و این مدت که من اینجا(رحم) بودم اصلا بدردم نخورده، بدون استفاده بوده.
جایی که من هستم ظلمات و تاریکی محض و چشم بدرد من نمیخوره و قطعا بدردم نمیخوره

 

سوال سوم:
این دست و پا چیه؟ آیا میدونی در دنیای بعداز رحم به درد شما خواهد آمد؟
جواب جنین:  اینم بدردم نخورده و نمیدونم چه استفاده هایی میتونه داشته باشه ، تا حالا بی مصرف بوده برام و قطعا بدردم نمیخوره

 

سوال چهارم:
پس جنین، شما با عقل خود بفرمائید در دنیای رحم مادر، چه چیزی به درد شما میخوره؟
جواب جنین: بند ناف، فقط بند ناف به درد من میخوره، فقط بند نافو بچسب، بند و نافو عشقه
همه چیه من به این بند ناف وابسته است، خوردو خوراک - عشق و حال توی همینه


بعدش، مادر چیه که گفتی!!!، من که به وجود مادر اعتقادی ندارم، اصلا شما، مادر به من نشان بدهید،
و اینکه، دنیای بعداز رحم چیه!!! این چرندیات چیه!!! چه کسی از اون دنیا برگشته که گفته این اندام به دردمون خواهد خورد!!!
من به این چیزا اعتقادی ندارم... و فقط به "بند ناف" اعتقاد دارم

 

خطاب به جنین:
ببین شما قراره از این دنیا(رحم مادر) به دنیای دیگری بروید و تازه از قضا این "بند ناف" باید همین جا بذاری و بری و در دنیای جدید به درد
شما نمیخوره
و اگر از "بند ناف" نگذری و ازش جدا نشی، زنده نخواهی ماند
و یک سری چیزای دیگه آنجا کاربرد داره و بکار شما میاد(همان دست و پا - چشم و گوش و بینی)


و میدانی جهنمو، خودت باخودت میبری آن دنیا، وقتی به کاربرد این اعضا(چشم و گوش و دست و پا و بینی) در آن دنیا اعتقادی نداری
با معلولیتی که در آن دنیا گریبان گیرت میشود، همان جهنمت خواهد بود

بعبارتی خدا عقده ای نیست که جهنم بسازه
بلکه هر انسانی خودش، جهنم خودش میسازه،


چطور؟
با تکامل نکردن خودش در این دنیا و معلولیتی که برای خودش در دنیای آخرت میسازت، جهنمش را با خودش به دنیای آخرت میبرد

همه از پل صراط می دوند و رد میشوند، ولی شما پاشو نداری که رد بشی،
چون تکامل پیدا نکردی، چرا؟ چون هوس شما گفت این، و عقل پس زدی

 

فایل صوتی مطلب فوق از لسان آقای رائفی پور را میتوانید از آدرس زیر دریافت نمایید

 

 دریافت
حجم: 4.7 مگابایت

 

 

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
به حق حضرت فاطمه زهرا (س)

۹۴/۰۳/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی