أَیْنَ الْحَسَنُ أَیْنَ الْحُسَیْنُ؟ أَیْنَ أَبْناءُ الْحُسَیْنِ؟

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُكَ

أیْنَ الْحَسَنُ؟ أَیْنَ الْحُسَیْنُ؟ أَیْنَ أَبْناءُ الْحُسَیْنِ؟

حسن کجاست؟ حسین کجاست؟ فرزندان حسین کجایند؟

Where is Hasan? Where is Hussein? Where is the sons of Hussein?

مطالب این وبلاگ با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) میباشد

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم وَ فَرَجَنٰاٰبِهِم
به حق حضرت زینب کبری (س)


التماس دعای فرج
اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْـخَـفـآءُ

برای دیدن در اندازه بزرگتر روی عکس کلیک کنید

طبقه بندی موضوعی

برای امام زمانمون چکار کردیم؟

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷ ب.ظ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

 

برای امام زمانمون چکار کردیم؟

 

اول اینو بگم  که من خواب برام حجت نیست
کلا کسی بخواد با خواب ، دین برای من اثبات کنه قبول ندارم
چون از کجا معلومه که این خواب دیده باشه
و اصلا شب چی خورده باشه
چون خوراک روی خواب آدم تاثیر داره

 

حالا آقای محمد شجاعی که سخنران حوزه مهدویت
گفته خواب دیدم که مرده ام
اون دنیا دارن حساب و کتاب میکنند


منم با خودم گفتن تمام 8 سال رفتم جنگیدم
اونم از سن 13 سالگی
از سن کم که فرصت گناه کردنو نداشتم

جنگ هم تموم شد اومدم درس حوزه رو تا آخر خوندم
دانشجوی درس خارج فقه علما بودم
مدرک دانشگاهی هم مدرک دکتری دارم
جانباز شیمیایی هم هستم

دیدم با این اوصاف وضعم خوبه

اما یک فرشته ای اومد که کار نداشت تو کی هستی
یک دستی داشت دراز که مینداخت تو جمعیت و همه رو مینداخت تو دره
و از طرفی دره رو که نگاه میکردم کپ کردم که این دیگه چیه
پیش خودم میگفتم تو فیلمهای هالیوودی هم چنین دره ای به این خوفناکی ندیده بودم

دیدم دسته فرشته اومد سمت من ، پیش خودم گفتم منو که نمیگیره حتما بغل دستیمو میبره
ولی دیدم انداخته پشته منو ، منم داره با خودش میبره تو دره

به فرشته گفتم چیکارم داری مومن
گفت: هیس برو ته دره
گفتم من جانباز جنگ ، درس خونده حوزه
دیدم فایده ای نداره

گشتم ببینم چه کار خوبی انجام دادم
گفتم که برای امام حسین(ع) که گریه کردم
اشک از چشمام جاری شد و از اینوره دست فرشته افتادم به پشت دست فرشته
یعنی ردم کرد
بعد که همه رو انداخت ته دره من تنها مونده بودم
اومد سراغ من

گفتم پدر بیامرز مگه من چکار بدی کردم
گفت: ساکت ، من فقط این نامه اعمال تو میشناسم ، من مامورم و معذور
گفت: توی این نامه اعمالت اون بخشی که تو نباید میوفتادی تو دره ، خالی خالی
 
آقای شجاعی میگفت: تو نامه اعمالم تند تند گشتم دیدم تمام اعمالم نوشته شده
ورق زدم ورق زدم دیدم آخرین صفحه اعمالم خالی
و عنوان صفحه اش نوشته بود: برای امام زمانت چه کرده ای ؟

برگشتم گفتم من 8 سال جنگ رفتم
گفت: چشت کور ، دندت نرم جهاد بود باید میرفتی
گفت: گناه نکردی! وظیفه ات بود گناه نکنی
نبایدم گناه میکردی

بعضی ها هستن تا توبه میکنن که دیگه گناه نکنن
فاز میگیردشون که عجب آدم خوبی ام من

تو اصلا نباید گناه میکردی

انسان جایز الخطا نیست
انسان ممکن الخطاست

انسان ممکن خطا کنه
نه اینکه جایز که خطا کنه

این حرف اشتباهی که بین شما آدما جا افتاده که "انسان جایز الخطاست"
 
به فرشته گفتم : رفتم درس حوزه خوندم
گفت: وظیفه ات بوده

علم آموزی وظیفه هرکسی که بدنبال حق بگرده

به فرشته گفتم یعنی هیچی
گفت: هیچی

و در ادامه گفت: برای امام زمانت چیکار کردی؟ اینو بگو.
این بخش اعمالت باید پر باشه تا از اینجا رد شی وگرنه ته این دره ای

 

این آقای محمد شجاعی از خواب میپره
کل کاراشو تعطیل میکنه
و موسسه مهدویت تاسیس میکنه


همین ماجرارو من و شما هم داریم

برای امام زمانمون چکار کردیم؟
اینقدر مهمه.


این ماجرارو من اول به خودم تلنگر میزنم

 

منبع: جنبش مصاف www.masaf.ir

 

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

به حق حضرت فاطمه زهرا(س)


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی