أَیْنَ الْحَسَنُ أَیْنَ الْحُسَیْنُ؟ أَیْنَ أَبْناءُ الْحُسَیْنِ؟

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُكَ

أیْنَ الْحَسَنُ؟ أَیْنَ الْحُسَیْنُ؟ أَیْنَ أَبْناءُ الْحُسَیْنِ؟

حسن کجاست؟ حسین کجاست؟ فرزندان حسین کجایند؟

Where is Hasan? Where is Hussein? Where is the sons of Hussein?

مطالب این وبلاگ با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) میباشد

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم وَ فَرَجَنٰاٰبِهِم
به حق حضرت زینب کبری (س)


التماس دعای فرج
اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْـخَـفـآءُ

برای دیدن در اندازه بزرگتر روی عکس کلیک کنید

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

 

ماه مبارک رمضان به عنوان ضیافت الهی تنها زمان روزه در یک ماه نیست، بلکه آغاز سالی است معنوی ...


 

به گزارش مصاف، تا به قدر تدبیر و هوشمندی از این خوان گسترده برای راه یک ساله خود توشه برگیری و با اطمینان خاطر و دلگرمی از این توشه، به صحت و عافیت، مسیر زندگی را طی کنی؛ اما در این میان کیفیت و چگونگی حفظ این توشه پرسشی است که به بررسی آن پرداخته ایم که مشروح آن از نظر می‌گذرد:

- ماه رمضان در واقع

مهدی
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۳ ۰ نظر

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

 

 

گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تبیین و شرح فرازهای دعای قنوت نماز عید فطر:

* * *

 * عید فطر، روز عبادت و تقرّب به خدا
خدای متعال، مراسم با عظمت ماه رمضان را این‌گونه مقرّر فرموده است که به آسانی و سادگی پایان نپذیرد. در پایان این ماه - که ماه عبادت است - روزی را قرار داده است که روز عید باشد، روز اجتماع باشد، روز بزرگی باشد؛ برادران مسلمان به هم تهنیت بگویند؛ موفقیّتهای ماه رمضان را قدر بدانند؛ میان خود و خدا محاسبه کنند؛ آنچه را که در این ماه شریف ذخیره آنها شده است، برای خودشان حفظ کنند. آن روز، روز عید فطر است. لذا روز عید فطر هم اگرچه عید است؛ اما روز عبادت و توسّل و تذکّر و تقرّب به خداست که با نماز شروع می‌شود و با دعا و توسّل و ذکر پایان می‌پذیرد. این روز را قدر بدانید؛ ذخیره تقوا را مغتنم بشمارید و عید فطر را بزرگ بدانید.
امروز در قنوت نماز، نُه مرتبه به خدا عرض کردید: «اللّهم انی اسألک خیر ما سألک منه عبادک الصّالحون؛ یعنی بهترین چیزی را که بندگان صالح خدا از او طلب می‌کنند، به ما عطا کن. «و اعوذ بک مما استعاذ منه عبادک المخلصون»؛(۱) و از آنچه که بندگان مخلص خدا، به خدا پناه می‌برند، ما نیز به خدا پناه می‌بریم. آنچه که شما خواسته‌اید، رضای خداست، تقرّب به خداست، توفیق عمل برای خدا و توفیق عبودیّت الهی است. آنچه که شما از آن به خدا پناه برده‌اید، بندگی نفس است، بندگی هوی است، بندگی غیر خداست، شرک به پروردگار است. ۱۳۷۷/۱۰/۲۸
 

مهدی
۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۹:۱۹ ۰ نظر

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

 

وَ کَانَ مِنْ دُعَائِهِ عَلَیْهِ السَّلَامُ فِی وَدَاعِ شَهْرِ رَمَضَانَ :

 

اللَّهُمَّ یَا مَنْ لَا یَرْغَبُ فِی الْجَزَاءِ وَ یَا مَنْ لَا یَنْدَمُ عَلَى الْعَطَاءِ وَ یَا مَنْ لَا یُکَافِئُ عَبْدَهُ عَلَى السَّوَاءِ. مِنَّتُکَ ابْتِدَاءٌ، وَ عَفْوُکَ تَفَضُّلٌ، وَ عُقُوبَتُکَ عَدْلٌ، وَ قَضَاؤُکَ خِیَرَةٌ إِنْ أَعْطَیْتَ لَمْ تَشُبْ عَطَاءَکَ بِمَنٍّ،وَ إِنْ مَنَعْتَ لَمْ یَکُنْ مَنْعُکَ تَعَدِّیاً. تَشْکُرُ مَنْ شَکَرَکَ وَ أَنْتَ أَلْهَمْتَهُ شُکْرَکَ.

وَ تُکَافِئُ مَنْ حَمِدَکَ وَ أَنْتَ عَلَّمْتَهُ حَمْدَکَ. تَسْتُرُ عَلَى مَنْ لَوْ شِئْتَ فَضَحْتَهُ، وَ تَجُودُ عَلَى مَنْ لَوْ شِئْتَ مَنَعْتَهُ، وَ کِلَاهُمَا أَهْلٌ مِنْکَ لِلْفَضِیحَةِ وَ الْمَنْعِ غَیْرَ أَنَّکَ بَنَیْتَ أَفْعَالَکَ عَلَى التَّفَضُّلِ، وَ أَجْرَیْتَ قُدْرَتَکَ عَلَى التَّجَاوُزِ. وَ تَلَقَّیْتَ مَنْ عَصَاکَ بِالْحِلْمِ، وَ أَمْهَلْتَ مَنْ قَصَدَ لِنَفْسِهِ بِالظُّلْمِ، تَسْتَنْظِرُهُمْ بِأَنَاتِکَ إِلَى الْإِنَابَةِ، وَ تَتْرُکُ مُعَاجَلَتَهُمْ إِلَى التَّوْبَةِ لِکَیْلَا یَهْلِکَ عَلَیْکَ هَالِکُهُمْ، وَ لَا یَشْقَى بِنِعْمَتِکَ شَقِیُّهُمْ إِلَّا عَنْ طُولِ الْإِعْذَارِ إِلَیْهِ، وَ بَعْدَ تَرَادُفِ الْحُجَّةِ عَلَیْهِ، کَرَماً مِنْ عَفْوِکَ یَا کَرِیمُ، وَ عَائِدَةً مِنْ عَطْفِکَ یَا حَلِیمُ.

مهدی
۲۵ تیر ۹۴ ، ۰۴:۴۱ ۰ نظر


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

 

why iranian burn obelisk?o

The earliest Obelisks were known as ‘benben’ stones.
They were rough hewn and truncated, but they were tipped off by the pyramidion shape. ( more )
i

چرا ایرانیان آبلیسک را به آتش می کشند؟ 

 



در بهمن ماه 1389 حرکتی نو از جوانان ایرانی سر زد، که مایه تعجب و شگفتی جهانیان شد. کاری که هیچکس در هیچ جای دیگر این کره خاکی ، حتی جرات فکر کردن به آن را نداشت. در سالروز پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی ایران ( 22 بهمن ) آبلیسک ، به عنوان نماد شیطان سوزانده شد; گویی ایرانیان همیشه در این روز شگفتی آفرین میشوند.

این حرکت بزرگ که طی سالهای اخیر مکررا تکرار شد، بازتابی بزرگ تر را به دنبال داشت و باعث شد تا بار دیگر ، جوانان ایران الگویی برای جهانیان شوند.

اما علت این حرکت چه بود و چرا زادگاه آن ایران شد؟

برای رسیدن به جواب این سوال باید به بررسی نماد آبلیسک در میان مسلمانان بپردازیم. زیرا کشور ایران یک کشور اسلامی است و مسیر حرکات مردمش را اسلام تعیین میکند

رمی جمرات

همه چیز مربوط به سالها پیش میشود ، زمانی که حضرت ابراهیم (ع) از سوی خدا مامور به ذبح فرزندش اسماعیل (ع) شد (به گفته تورات قربانی اسحاق بود).

مهدی
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۱ ۰ نظر


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

 

 

فراخوان بر گزاری مراسم سوزاندن نماد منحوس آبلیسک در سراسر ایران اسلامی

مهدی
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۲ ۰ نظر

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ


 

 

پخش زنده صوتی مراسم احیای شب ۲۱ رمضان 1394 از سایت موسسه

پخش زنده مراسم احیاء شب ۲۱ رمضان حاج محمد رضا طاهری از ساعت ۲۳:۵۹ ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ از طریق سایت موسسه .

مهدی
۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۳ ۰ نظر

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور11 الی15تیر 94 هیئت پیروان مهدی (عج) تهران

 

رائفی پور رمضان 94

موضوع: ماه رمضان 94

هیئت پیروان مهدی (عج) تهران – 11 الی 15 تیر 94

کلیپ صوتی سخنرانی جدید استاد رائفی پور در هیئت پیروان مهدی (عج) تهران که در ماه رمضان 94 تاریخ 11 الی 15 تیر 94 برگزار گردیده رو آماده دانلود کردیم.

 

مهدی
۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۷ ۰ نظر